Návrat Buddyho

12.10.2020 16:26

Ahoj, jmenuju se Finas Sirrah Shine, moji předchozí páníčči mě volali Buddy. Od úterý jsem zpět doma v Havířově se svojí mámou a ségrou. Jsem hodný, přátelský, díky Karina Jaworská vím, že zdravý a díky Petra Jedlička vím, že jsem neskutečně krásný (snad teď nebudu namyšlený, když jsem se ráno viděl na nádherných fotkách z dílny Petra Jedlička fotografie). Mám spoustu nových kamarádů a celkem se mi tady líbí, i když moje lidská panička mi zakazuje štěkat, když vycházím ven...tak ji dělám radost a už to nedělám. Taky říká, že pindíky doma nechce, moc tomu tedy nerozumím, co ji vadí, asi má trochu sklony k diskrimnaci.... Moje psí máma se tváří, že už jsem moc starý na to, abych bydlel u maminky...Zřejmě s tím nic neudělám, pindík mi zůstane, a tak se budu muset porozhlédnout po nové rodině, která mě bude mít ráda a už mě neopustí.

,